keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Koira suojelee kuoltuaankin

Tämä siis tapahtui mun yhdelle tutulle. Se oli lukenut lehdessä että siinä puistossa mikä on aika lähellä sen kotia on tapahtunut raiskaustapaus. Ja kun se kattoi sitä päivämäärää ja kellonaikaa, se muistelikin että just silloin vähän ennen sitä hänkin oli kävellyt baarista kotiin juuri tämän saman puiston läpi. Hän sitten päätti ilmoittaa poliisille, jospa hänestä olisi jotain apua tapauksen selvittämisessä.

Siinä välin raiskaaja oli saatu kiini ja siltä sitten kyseltiin että näkikö hän myös tämän mun tutun siellä puistossa. Ja raiskaaja sitten sanoi että " ai, se nainen sen ison valkoisen koiran kanssa? Joo, sitä mä kans ajattelin ensin, mutta kun se koira oli niin iso ja pelottava, niin en mä sitä voinut raiskata." Sitten tältä mun tutulta kysyttiin että miks hän ei ollut kertonut että oli ulkoiluttamassa koiraa siellä. Tuttuni oli sitten ihan hämmentynyt että ei hänellä enää ole koiraa, hänen rakas koiransa kuoli jo vuosia sitten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti